måndag 30 augusti 2010

bus och annat skoj !!

Har haft en härlig vecka med mormor, morfar och kusin Zandra :) Veckan har bjudit på utflykt till österlen och en runda på Ystads djurpark vilket verkligen uppskattades av liten bus :) Emulerna var bland det sötaste jag någonsin har sett och kamelerna var skit coola haha tur man är lätt road ;) Alldeles perfekt storlek för lillen att själv kunna skutta runt lite och väldigt mysig liten djurpark!


I dag har det jobbats så hem kom jag vid nio till en något ensam lägenhet.. men men får göra det bästa av situationen så det blev en ansiktsmask, lite nagelvård och tända ljus och mys framför tv:n..
Upp och jobba ska jag igen i morgon bitti. Skönt att känna sig behövd!Efter en och en halv veckas ledighet från jobbet har jag längtat efter mina rutiner.

För övrigt har jag lite nya planer för min lägenhet :) Det ska nog bli riktigt bra när jag är klar! Lite färg och omgjorda möbler blandat med lite nytt kommer nog bli riktigt bra. Lite halvgalet kanske men väldigt mycket jag tihi*

Btw: Mamma pratade med lillen som totalt nonchalerade henne.
Varpå mamma utbrister -Elias är du döv!?
Och han svarade lite sådär små argt -Nej mormor jag är inte död!!
Hahahaha underbara unge!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar