lördag 16 oktober 2010

Tomheten och saknaden efter min son är nästan olidlig nu och då har han "bara" varit hos mamma sen igår.. Avskyr att inte kunna ha honom hemma för att jag jobbar på helgen!!! En sak är jävligt säker barnomsorgen är INTE gjord för ensamstående föräldrar! Vill ha min son hemma sovandes i sin egen säng, inte hos mamma för att jag måste jobba!! Vilket skämt!! Det är fan inte rättvist... Men men thats life, tyvärr har man inte så många valmöjligheter, jobba måste man ju och någonstans måste lillen kunna vara men minuterna hemma känns långa när dagen går och jag inte kunnat träffa honom.. Längtar tills imorgon och han kommer hem igen =)

Min vackra älskade lilla Elias <3 Kärleken till dig min son övervinner allt det finns ingenting i hela världen jag inte skulle kunna göra för dig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar