torsdag 20 januari 2011

Efter en stressig dag har jag insett hur extremt utsatt man är som ensamstående och hur krångligt det blir om det inte klaffar perfekt. Är otroligt tacksam för att mamma och Christer ställer upp så mycket för mig med Elias, vet inte hur jag skulle fått ihop vardagen utan er! Det hade ärligt talat inte gått och jag avskyr av hela mitt hjärta att inte ha möjligheten att ha min son hemma varje dag och endast ha barnpassning någon enstaka gång när man ska göra ngt speciellt.. Nä detta är en mardröm som besannats, att vara beroende av andra för att ha möjligheten att försörja mig och min son.. Hur sjukt är inte det att det överhuvud taget ska kunna vara så!! Usch finns inga ord!!

Bara som idag.. Umgänget börjar 15.00 jag börjar 15.00 om tåget kom i tid skulle E vatt vid lägenheten kvart i tre och jag hade gott och väl hunnit till jobbet. tåget från hässleholm-krstd va försenat vilket gjorde att mamma som va i närheten fick plocka upp E för att jag överhuvud taget skulle ha möjlighet att komma i tid :/ snacka om stress, men det gick ju som tur var bra nu tack vare mamma som va i hässleholm.. annars hade det ju inte gått alls jue ... hmmm.. 

Nej sammhället är inte byggt för ensamstående så är det bara.. 
Förbannad är jag på FR också som ska försvåra allt ytterligare :/ men det får jag se om jag kan göra ngt åt.. Avskyr när det bestämms saker jag inte gått me på !! 

Behövde bara spy  lite galla är en aningen trött på detta nu .  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar