måndag 27 september 2010

Älskade barn

min älskade son ligger och sover. Han är så vacker så otroligt betydelsefull! Kan knappt förstå att denna lilla människa som är så underbar har vuxit i min mage, att det är jag som har fött honom och det är jag som har äran att vara hans mamma. Så mycket kärlek jag känner för dig min son!
Jag kan länge sitta och kolla på dig när du sover, stryka dig i håret och viska -mamma, älskar dig min skatt.
Jag är så otroligt stolt över dig och förundras över att se dig utvecklas, det bästa som finn är att lära känna dig ju mer du utvecklas och växer och jag älskar alla sidor av dig mitt underbara barn. Även den bråkiga, trotsiga och fruktansvärt envisa sidan som jag så många gånger kan bli vansinnig över men samtidigt älska!
Elias min 'älskade skatt mamma älskar dig i oändlighet.

Nu har jag lagt mig för att koppla av framför tv:n :) Tack för ikväll, jag tycker också det är roligt! Du gör mig alltid så glad :) hahaha 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar