söndag 21 november 2010

Efter en låååång ganska tråkig helg som bestått av att städa, tvätta putsa fönster, strykit kläder återigen städat osv osv kommer måndagen med kluvna känslor.
Älskar rutiner och att vara tillbaka i jobb/dagis, veckan kommer springa iväg fortare än jag är beredd på. På torsdag väntar nämligen utvärdering av umgänget och vi ska någonstans enas om hur vi ska fortsätta, då sitter vi och vill helt olika saker.
Tittar på min lilla skatt och är så orolig över hur det ska gå.  Jag är inte beredd att släppa kontaktpersonen än, men det kommer jag troligen få göra ändå. I alla fall delvis, då hon kommer vara med vid hämtning och lämning längre. Det enda jag önskar och strävar efter är att min skatt ska få en trygg och lycklig barndom..

Veckan kommer bestå av lite jobb och advents pyntande.. och så detta mötet på torsdag i samband med umgänget till helgen.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar