måndag 3 januari 2011

Du var allt

När du lämnade mig, tog du med mig en bit av mitt hjärtat 
Du lämnade ett tomrum av saknad och längtan 
Du kysste mig på huvudet och tårögd gick du ut från mitt hem, det som en gång var vårt hem.
Du lämnade mig utan svar 
Du var mitt livs kärlek, Du kommer alltid finnas i mitt hjärta 

Det vi en gång hade sa du var allt Du önskat dig, Jag var det bästa som hänt dig och ett liv med Mig var allt du ville ha.. Ändå sitter jag här utan dig !?  


Jag saknar dig då och då men även saknaden blir mindre och mindre 
Alla foton är nertagna och dina kläder är undanlagda, ändå blir jag påmind om dig då och då 


Jag har det bra och livet går vidare men den dan du lämnade tog du något av mig jag aldrig kommer få tillbaka. Du tog en del av mig som jag inte längre kan nå.. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar