måndag 23 augusti 2010

jahopp då får man ge bloggen en ny chans tihi

Hejsan hoppsan vet inte hur många gånger jag börjat blogga och lika många gånger har tiden inte räckt till..
Nej denna gången ska jag försöka hålla den vid liv =)
Det är mycket märkligt det där med att man inte tycker att man hinner att skriva några rader då och då om allt bus man är med om..
Snart väntar sängen känner hur den kallar på mig! är trött så att ögonen snart går i kors och det fin ju en morgondag också och även den är fullspäckad förstår inte hur jag bär mig åt. Antingen sitter man hemma och ugglar och bara har skit tråkigt eller så lyckas man vara uppbokad en hel dag!
Morgon dagen börjar med att lämna lillen på dagis sen blir det en kaffe dejt med kim :) mysssss !!
kl 11 väntar samtal hos psykologen och efter det blir det hem till mammsen för att träffa mormor och morfar och min kusin :) skojsigt skojsigt.. och mycket bus lär det bli :)
Hoppas att jag är piggare imorgon.. Har varit så fruktansvärt trött senaste tiden..

aja detta var ju i alla fall en början =) besooooos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar