tisdag 31 augusti 2010

Sådär ja nu sover min lilla skatt igen. Stackarn har fått mardrömmar och blir orolig när han ska somna ensam på rummet :( Hoppas att det går över!
Nu ligger jag och kopplar av lite framför tv:n innan det är dags för sängen.
Har tänt lite ljus och ska sätta igång en film tänkte jag.
Mitt tappra försök att somna gick åt skogen då jag fick ett hugg av saknaden av Dig.
Så många frågor och funderingar och aldrig några svar.

Hoppas att John Blund strör godnatt grus i mina ögon snart så jag kan få några timmars sömn utan att vrida mig av oro. Funderingar över framtiden och alla hinder vi ska möta på vägen. Tankar som lätt skenar iväg när man är mitt uppe i en process som ska förändra livet, förhoppningsvis till det bättre =) Men vägen till målet är inte spikrak men aldrig oövervinnlig.


Positivt tänkande!! Jo men javisst..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar