måndag 29 november 2010

Idag var jag på tandvårdshuset och fick min dom om käken.. Dem kan inget göra, så remiss är skickad till käk kirurgen med notering om att det ska få gå fort till en tid. Blir antagligen kortisonspruta i käken så jag slipper ha så förbannat on hela tiden. jo men man tackar :( usch... Käken sitter där den sitter och är fast trots övningar har det i stort sett inte gett resultat och ont gör det.. 

Har varit en sväng på arbetsförmedlingen och efter det kunde jag inte undvika tröttheten som sökt mig under hela dagen så både lillen och jag har sooooovit :) skönt vill jag lova men jag va en aningen förvirrad när jag vaknade och klockan var halv fyra haha förstod inte riktigt vad jag gjorde på soffan och varför det börjat bli mörkt ute! 
Sen har det verkligen bara varit en slappe dag framför tv:n lillkillen har också varit trötter idag så det passade mig utmärk.. Fram tills vid sju tiden då han vaknade till liv och drog fram sitt lego och bilar.. hahaha 

Nu ligger jag och väntar på att sömnen ska söka mig så jag kan somna, bli av med denna oundvikliga olustiga känslan jag har i kroppen =/  

Imorgon väntar dagis för liten och jag ska på morgonfika hos Kim :) Det ska bli roligt att träffas, tycker om våra kaffe mornar ! tihi 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar