lördag 27 november 2010

Mötet i torsdes på familjerätten gick bättre än förväntat och kontaktpersonen blir kvar tills vidare :) Däremot drog det över tiden så efter en och en halv timme kom man äntligen därifrån men huvudvärk och ganska matt efter allt tjaffs.. morrrrr....
Så nu har umgängesdagarna varit i full rullning och det har ju lillen uppskattat. Idag var han själv i 5 timmar för första gången med sin pappa.. och jag är jävligt glad att kontaktpersonen ska vara kvar.

Ibland undrar jag om hjärnan överhuvud taget fungerar hos vissa människor och hur man kan vara så otroligt hmmmm.. ja korkad rent ut sagt! Är såååå trött!!! 

Så efter jobb idag gick jag och mötte upp lillen och hans pappa sen blev det en liten shoppingrunda.. tihi skoj skoj... Känns som min  hjärna har gått på högvarv och jag med för den delen så nu har jag totalt hjärnstopp och är helt färdig skönt att det börjar bli natti natti för min älskade son så mamma får koppla av hon också :)

1 advent imorgon och då blir det först en snabbvisit av E, sen blir det pepparkaks bak och julskyltning =)) Det kommer bli myssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar