söndag 28 november 2010

oj oj vart tog denna dagen vägen haha skoooppps sa det så var den förbi.. Morgonen till ära kom E och busade lite med lillen innan tåget skulle gå. Hann inte mer än att få lillen att vila sen bar det iväg in till staden för lite julskyltning :) Och oj vad underbart härligt att se lillen så otroligt glad det bara lös om min lilla ska och när vi stått i kö en stund till tomten blev det äntligen hans tur :) Och med öppen famn gick han till tomtefar och gav honom en bamsekram och sen fick han sitta i knät :) Han bara mös och ville inte riktigt gå därifrån! haha så jävla söt och så sjukt underbart, mitt hjärta svämmade nästan över av kärlek till min son :) <3 Myser fortfarande efter denna fantastiska dag !

Väldigt bra skyltsöndag tycker jag i år hade dem verkligen lyckats att göra det riktigt mysigt och till och med jag ville bli barn igen och få sitta i tomtens knä, lämna min önskelista och sen hoppas på att tomten inte glömmer något av önskningarna =))

Nu blir det mys med tända ljus och en gosig filt innan det blir natti i natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar