torsdag 11 november 2010

Plötsligt händer det haha

Lillen har sovit utan blöja även inatt och inga olyckor :) tjugo i sex väcker han mig och säger att han vill på toa! Duktig kille, mammsen blir så glad =)

Konstigt nog va jag dessutom pigg så efter ett bloss och en kopp kaffe, slängde jag på lillen kläder tog på mig skor och boka tvättid till sju på morgonen!!! Detta är extremt ovanligt för mig som av naturen är sjukt morgontrött haha men sagt och gjort så jag har tvättat sen klockan sju, slängde dessutom ut alla sängkläder och bäddade rent haha
kl 9 lämnade jag liten bus på dagis och cyklade och solade har nu slängt i sista maskinen tvätt och tänkte börja plocka undan och städa lite innan han ska hämtas igen!

Haha hoppas på fler sånna här pigga mornar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar