onsdag 8 december 2010

Nu har min lilla skatt somnat, hoppas att både han och jag får någon sömn inatt.. Lilla hjärtat har fått feber inte så jätte hög men såhär dålig har han inte varit sen han var spädbarn.. Trist är det när dem små är dåliga, fast man får ju se det från den ljusa sidan han har mys och velat hålla handen sen han kom hem från dagis. Än en gång inser jag att samhället inte är gjort för ensamstående!

Tack mamma och Christer vad hade jag gjort utan er !  Ni ställer upp för mig och lillen mer än jag någonsin kan kräva av er.. Det betyder väldigt mycket ska ni veta !! :)

mamma hjärtat känner så för min febriga son.
Hoppas jag får lite sömn så jag inte är helt färdig i morgonbitti på jobbet haha

Känns som att mitt huvud ska explodera snart ajajaj ont va det gör får bli en tidig kväll för min del tror jag. Sista tiden har varit så förbannad intensiv och känslorna går väldiga vågor.. Att folk alltid ska ställa till det, undrar ibland hur jävla svårt det ska vara att få lugn! men men thats life tihi

Lite lussebullar har jag minsann fått bakat idag i alla fall (Lucky you Kim tihi) Och mumsigt blev det :) Mamma och co kom lagom till första plåten bullar blev klara så det var ju välplanerat haha bra service tycker jag ! haha

Nä typ lägga sig en stund och kolla klart på grannfejden nu sen blir det efterlyst om jag håller mig vaken så länge haha Jag är helt färdig så jag somnar säkert haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar