tisdag 7 december 2010

Sådär ja lite ny färg i håret nu då :) Blev väl lite mörkare än tänkt men med lite slingor blir det nog bra tihi Det är ju roligt att prova lite nya färger och oj vilken skillnad en färg kan göra !


Idag har jag gjort så lite som möjligt en tur till maxi fick det bli i alla fall och för en gångs skull har jag köpt en massa nyttigheter haha nu jäklar ska man komma iform igen efter några extrakilon som absolut lagt sig där det inte ska! Skärpning larsson!! haha

Imorse kom min underbara Kim och väckte mig ! Aja baja snäckan som du gör haha nää det var skojigt och myssss med morgonbesök! Är så otroligt glad att ´jag har en så underbar vän i mitt liv ! All kärlek till dig !!!! <3
Lillen har varit en extremt trött kille idag och somnade redan halv sex och det har knappt gått att få liv i honom så jag förbereder mig mentalt på en mycket tidig morgon imorgon, vilket visserligen inte gör så mkt i o med att jag ska jobba från kl 7.. Men men lite trisst att inte kunna mysa med honom i kväll men det tar vi igen sen.. Underbara Älskade Elias vad hade mamma gjort utan dig !? Kan inte föreställa mig hur mitt liv hade varit utan denna lilla underbara kille. Tänk vad två människor kan skapa, att en så perfekt liten skatt har formats och vuxit i min mage och utvecklats till det viktigaste i mitt liv !

Mamma älskar dig Elias över allt annat på denna jord! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar