onsdag 22 september 2010

Efter 6 dagars arbete så är jag nu ledig i tre dagar :) Välbehövligt kan jag säga.. har så ont så ont i min stackars rygg =( men men vad gör det när man har världens underbaraste unge.. Tänk imorgon fyller han 3 år, som tiden går.
För övrigt är jag hängig som attan och efter sista tidens kaos känns det som att det aldrig tar slut. Är så trött på att bli besviken gång på gång. Har varit ett känslomässigt kaos den senaste tiden och sömnen har varit näst in till obefintligt..
 Tack underbara vänner för ni orkar finnas för mig nu! Vet inte vad jag gjort utan er <3 (Ni vet vilka ni är!!! )

Ärligt talat känner jag inte ett dugg för att hålla kalas imorgon, men min lilla skatt fyller ju trots allt inte år var dag. Vet att det kommer bli toppen för honom och massa paketer. Han är bortskämd min lilla prins :) tihi
 Så idag blir det att baka inför morgondagen och ikväll få jag slå in presenterna.. ganska mysigt trots allt och håller tankarna ifrån en stund får jag hoppas! 

Tänk om man kunde ta semester från sig själv vad skönt det hade varit! Att slippa känna och tänka samma saker hela tiden och bara kunna stänga av som en on/off knapp! Få lite distans från allt och kanske se saker från ett annat öga.. Ja drömma kan man ju alltid!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar