onsdag 8 september 2010

Trött, sliten men duktig endå tihi :)

Efter en sömnlös natt med många tankar och funderingar har jag kommit fram till en enda sak. Jag är oförmögen att ta några beslut som det är just nu. Kan inte, orkar inte och vill inte! :(

Har i alla fall gjort lite nytta idag och städat och tvättat som en galning känns som man plockar och plockar utan att få undan allt.. Ju mer jag städar desto mer upptäcker jag behöver städas.. suck.. har en fantastiskt liten krabat här hemma som ser till att hans mamma Alltid har att göra.. haha hur katten kan man stöka ner så mycket på så kort tid.. aja har vart ledig idah i alla fall och det behövdes! Tog en liten powernap när lillen sov middag så nu fungerar jag nästan som en människa.. får försöka köra slut på mig själv så jag får några timmars sömn i natt i alla.fall!

 Min lilla skatt är fortfarande orolig när man säger "hejdå" till honom och på dagis har dem märkt att han är ganska tystlåten och verkar fundera mycket :( usch.. stackars lilla oskyldiga barn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar