torsdag 30 september 2010

umgängesvecka

Jaha ja nu va det umgängesvecka igen.. Jag kommer nog aldrig kunna vänja mig att vara ifrån min  lilla skatt om så bara för några timmar så blir mammahjärtat oroligt.. På ett sett avskyr jag dessa veckor samtidigt som jag tycker det är viktigt och kul för lillen att han träffar sin pappa. Kan inte låta bli att fundera över hur lillen tycker och tänker om allt och alla förändringar han redan vid sin lilla ålder har gått igenom.
Undrar hur det kommer påverka honom när han blir äldre, eller när umgänget är slut om han bara fortsätter som vanligt eller om han faktiskt tycker det är jobbigt.. Ja funderingar som kan göra vilken mamma som helst uppgiven och som jag därför försöker skjuta åt sidan.

Idag får han i alla fall busa av sig på Andy´s lekland, vilket han tycker är super roligt så jag hoppas på att få hem en trött liten kille ikväll..

Imorgon ska dem fira lillen treårsdag, så idag inköptes glass som jag absolut ska komma ihåg att ta med mig imorgon bitti! Förvirrad som jag är blir det att sätta larm på mobilen med en liten påminnelse *fniss
Och på lördag ska han än en gång bli lite firad av sin pappa.. Hoppas det blir uppskattat..


Elias min stjärna du gör mitt liv meningsfullt!  Vad gör man inte för sina älskade underbara barn !?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar