fredag 3 september 2010

Vilken otrolig lättnad efter dagens möte på familjerätten.. För en gångs skull kom vi överens om vad som är bäst för lillen och det slutade jätte bra.
Så nu har jag minsann firat med lite shopping :) Det blev nya gardiner till vardagsrummet, nya kuddar och en ny filt :) mysss!!! Införskaffade även en ny mjukisdress till mig själv, super gulliga pyjamasbyxor och lite annat smått och gott :) tihi... Umgänget har fungerat bra dessa dagarna, men nu ska det bli riktigt skönt att koppla av. Barnledig som jag är i kväll ska jag försöka somna tidigt, jobb väntar imorgonbitti!

Nu sitter min lilla skatt i badet så han blir ren efter dagens bus innan han ska till mormor :) 


Så söt han var på skånes djurpark när han försökte klappa kaninerna :) <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar