torsdag 23 september 2010

Redan 3 år!! :)

Ojoj vart har min lilla kille tagit vägen hahaha tänka sig att han redan är tre år! Vad tiden går och själv blir man ju inte direkt yngre heller haha..

Dagen har bjudit på god mat -Stek av rostbiff med potatis och sås och till efterrätt blev det minsann ett glasståg! Och ingen var nog mer nöjd än lillen =) Tack snälla för alla fina paketer lillen är stormförtjust i dem och dessa älskade bilar som han skiner upp varje gång han får en ny :) I stort sett en väldigt lyckad dag och till o med vädret har varit på topp :)

Dagen skulle ha varit helt perfekt om lillen fått ha alla han älskar runt sig men det är antagligen för mycket begärt tyvärr. Det är med sorg i mitt hjärta att jag inser att fast han är liten och oskyldig så ska han behöva sakna och längta. Ämnet kommer upp titt som tätt och frågorna är många och extremt svåra för mig att svara på då det sista jag vill är att se min lilla skatt ledsen eller orolig.. Ordet Hejdå accepterar han fortfarande inte och säger endast ses sen när man ska gå ifrån.
Var inte meningen att snöa in på detta men men det är lätt hänt en dag som denna..

1 kommentar: